۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۶۰۴۷۸۴
آیت الله کعبی:

وظیفه وزارت ارتباطات پالایش فضای مجازی است| با شرارت ها مبارزه جدی شود

وظیفه وزارت ارتباطات پالایش فضای مجازی است| با شرارت ها مبارزه جدی شود
عضو هیأت رییسه خبرگان وظیفه وزارت ارتباطات را پالایش فضای مجازی دانست و گفت: باید فضای مجازی ایمن سازی شده و با شرارت ها در این فضا مبارزه جدی شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع طلاب و فضلای مدرسه علمیه امام حسین(ع) قم با بیان اینکه روحانیت با الگوگیری از آرمان های امام راحل و رهبری پیشگام عرصه علم و تقوا و شهادت طلبی است، گفت: روحانیت با بصیرت و دشمن شناسی در میدان تبلیغ و جهاد همواره نقش آفرینی کرده است.

وی با اشاره به درخشش روحانیت در عرصه خدمت رسانی به سیل زدگان اظهار داشت: شاهد بودیم که بسیاری از طلاب و روحانیون با لباس روحانیت صحنه های دفاع مقدس را تداعی کردند؛ توزیع سبد کالا، جابه جایی بار مردم، کمک به استحکام سیل بندها و تخلیه منازل از آب و گل و لای از کارهایی است که روحانیون به صورت جهادی برای مردم سیل زده انجام می دهند.

آیت الله کعبی با تأکید بر اینکه مردم با مشاهده حضور جهادی روحانیت در مناطق سیل زده دریافتند که میان قول و فعل روحانیت تفاوتی وجود ندارد، ابراز کرد: تلاش در کمک رسانی به مردم در این سیل منزلت سپاه و بسیج و نیروهای مسلح و روحانیت را بالا برد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مراد از تبلیغ، مردمی بودن و گام برداشتن در راستای تحکیم ارزش های اسلامی و انقلابی است، خاطرنشان کرد: بزرگترین تبلیغ این است که مردم ایمان، تقوا، صداقت، ولایت و فداکاری را در قول و فعل روحانیت مشاهده کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز روحانیت دل های مردم را فتح کرده و آن ها را به سوی دین و معنویت فرا می خواند، عنوان کرد: دشمن با مشاهده فتح الفتوحات روحانیت همواره سعی می کند به آن ضربه وارد کند.

آیت الله کعبی یکی از عوامل شهادت مظلومانه طلبه همدانی را فضای ناامن و آکنده از بی بندوباری فضای مجازی دانست و گفت: امروز باید فضای مجازی ایمن سازی شده و با شرارت ها در این فضا مبارزه جدی صورت گیرد؛ امروز همه کسانی که از قاتل شرور طلبه همدانی حمایت می کنند باید شناسایی شده و با عنوان تأیید قتل و قاتل با آنها برخورد کرد.

وی وظیفه وزارت ارتباطات را پالایش فضای مجازی دانست و افزود: امروز باید دانست که حق خانواده ها و جامعه برخورداری از فضای مجازی امن است؛ دستگاه های امنیتی باید اقدامات شرارت آمیز در فضای مجازی را رصد کرده و از وقوع شرارت ها جلوگیری کنند.

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با ابراز تأسف و تأثر از شهادت مظلومانه شهید حجت الاسلام قاسمی یادآور شد: باید بدانیم که لباس روحانیت، لباس علم، تقوا، جهاد و شهادت است./841/پ202/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات